Producenci

eBiuletyn-Newsletter

Koszyk  

Brak produktów

Wysyłka 0,00 zł
Całkowity 0,00 zł

Koszyk Zapłać

Kontakt

PPHU Pio-Pak

Tel: 517 466 954

E-mail: kontakt@superlampa.pl

Wysyłka

KURIER

Przesyłki realizujemy za pośrednictwem firmy DHL.

Koszty wysyłki:

Płatność przelewem: 20,00zł
Przesyłka pobraniowa: 30,00zł

Kupując w naszym sklepie,
za przesyłkę płacisz tylko raz!

Regulamin sklepu

 

I. Informacje ogólne

  1. Regulamin Sklepu Internetowego Super Lampa określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży towarów. Złożenie przez klienta zamówienia na określony towar oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.
  2. Właścicielem Sklepu Internetowego jest firma Pio-Pak Piotr Zalasiński z siedzibą w Częstochowie ul. Wierzbowa 18/32.
  3. Aby dokonać zakupu należy zarejestrować się w sklepie.
  4. Poprawne wypełnienie formularza rejestracyjnego powoduje uaktywnienie konta użytkownika. Konto jest własnością sklepu i może zostać w każdej chwili usunięte bez podania przyczyny.
  5. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z wyrażenie zgody na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę Pio-Pak Piotr Zalasiński z siedzibą w Częstochowie danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz.U.Nr 133 poz.883.
  6. Każdy klient dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawienia ich oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania. W przypadku żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych są one usuwane z bazy danych sklepu. W tym celu należy złożyć pisemne oświadczenie wysłane na adres firmowy. Dane te zostaną usunięte w ciągu 14 dni roboczych od momentu dostarczenia podania.
  7. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe przeprowadzenie procesu zamawiania.
  8. Z uwagi na typowo internetowy rodzaj działalności zasadniczą formą finalizacji transakcji jest wysyłka. Możliwy jest także odbiór własny paczki.
  9. W przypadku wątpliwości należy się skontaktować z firmą

Informacje podane na sklepie nie są ofertą w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.

 

II. Przedmiot transakcji

  1. Przedmiotem sprzedaży w sklepie internetowym są produkty wymienione w ofercie sklepu dostępnej na stronie www.superlampa.pl
  2. Wszystkie towary znajdujące się w ofercie są fabrycznie nowe, wolne od wad i objęte 24 miesięczną gwarancją.
  3. Wszystkie towary posiadają niezbędne atesty i certyfikaty europejskie.

III. Warunki sprzedaży

  1. Przyjmujemy zamówienia składane poprzez nasz sklep internetowy, drogą mailową oraz telefoniczną. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15.00 będą rozpatrywane w następnym dniu roboczym.
  2. Warunkiem przyspieszającym realizację zamówienia jest podanie numeru telefonu adresu wysyłki oraz adresu e-mail - do potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Zamawiający zostanie poinformowany o jego przyjęciu telefonicznie lub poprzez e-mail. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 7 dni, nie będą realizowane.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości (np. brak kontaktu z zamawiającym, przy zamówieniu płatnym przy odbiorze), że złożone zamówienie jest wynikiem błędu/pomyłki zamawiającego.
  4. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili skutecznego złożenia przez klienta zamówienia. Zamówienie złożone jest skutecznie, jeżeli zostaje przez nas potwierdzone.
  5. Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki. Informacja o kosztach wysyłki zawarta jest w formularzu zamówienia.
  6. Sprzedajemy towary będące w naszym magazynie. W przypadku jednak braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia, możliwością wyboru innego, podobnego przedmiotu lub całkowitym anulowaniem zamawianej pozycji. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
  7. W przypadku, gdy Zamawiający jest płatnikiem podatku VAT i chce otrzymać fakturę powinien poinformować nas o tym telefonicznie lub e-mailem bezpośrednio po dokonanym zakupie podając niezbędne dane.
  8. Rabaty i promocje, jakie klienci mogą otrzymać na zakupy w naszym sklepie nie łączą się.
     

IV. Wysyłka

  1. Przesyłki wysyłane są codziennie (poza weekendami i dniami ustawowo wolnymi od pracy) za pośrednictwem Kuriera. Zamówiony towar można również po wcześniejszym uzgodnieniu (mailowym bądź telefonicznym) odebrać w siedzibie firmy.
  2. Regulamin działania firm kurierskich i pocztowych pozostaje zewnętrznym wobec regulaminu sklepu. Do każdego listu przewozowego dodajemy nr telefonu klienta wpisany w zamówieniu, jednak nie odpowiadamy za ewentualny brak kontaktu kuriera z odbiorcą przesyłki, jak i jego następstwa.
  3. Istnieje możliwość dowozu towaru na terenie miasta Częstochowa i okolic po wcześniejszym kontakcie i ustaleniu kosztów transportu.
  4. Czas dostarczenia zamówienia wynosi do 30 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Jest to maksymalny czas dostarczenia przesyłki (niektóre produkty są wykonywane na zamówienie). Może się on przedłużyć z przyczyn od nas niezależnych.
  5. Jeżeli podczas odbioru karton, w który zapakowany jest towar jest rozerwany, wgnieciony lub po prostu wzbudza podejrzenia, prosimy o otworzenie paczki w obecności doręczyciela. W przypadku uszkodzonej zawartości zostanie spisany protokół, będący podstawą do składania przez nas reklamacji w siedzibie firmy kurierskiej. Jeżeli protokół nie zostanie spisany w ciągu 7 dni uznajemy, że towar został dostarczony w stanie nienaruszonym.
  6. Po otrzymaniu przesyłki klient powinien sprawdzić dokładnie otrzymany sprzęt i o ewentualnych usterkach niezwłocznie nas poinformować telefoniczne.
  7. Koszty transportu lamp określane są w zamówieniu lub poprzez kontakt ze sklepem. Sklep może zmienić koszty przesyłki ustalone w zamówieniu po stwierdzeniu przekroczenia przez zamówiony towar gabarytu, do którego może zostać wysłany jako pojedyncza paczka. W takim wypadku pracownik sklepu ma obowiązek skontaktować się z zamawiającym klientem i poinformowania go o zmianie kosztów.
  8. W przypadku podania przez Klienta błędnych lub niekompletnych danych do odbioru przesyłki uniemożliwiających dostarczenie przesyłki, czy też w przypadku nieobecności Klienta lub osoby uprawnionej do odbioru przesyłki, kosztami dodatkowej dostawy zostanie obciążony Klient pod warunkiem wyrażenia przez niego zgody na dodatkową dostawę. Koszt ten równy będzie kosztowi dostawy przypisanemu pierwotnie niezrealizowanemu zamówieniu.

 

V. Płatności

  1. Należność za zamówiony towar Zamawiający może uregulować przy odbiorze za pobraniem - gotówką kurierowi przy odbiorze towaru do kwoty 5000 złotych bądź dokonując przedpłaty na nasze konto.
  2. Przy zamówieniu powyżej 600 zł przez Kupującego transport pokrywa Sprzedający.

 

VI. Reklamacje i zwroty

  1. Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny zgodnie z art.2 ust.1, konsument ma możliwość dokonania zwrotu zakupionego i opłaconego przy odbiorze przesyłki towaru w terminie 14 dni od daty jego odebrania. W tym celu należy złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Towar powinien być zwrócony kompletny, w fabrycznym opakowaniu i nie może nosić śladów użytkowania. W przypadku niespełnienia wyżej wymienionych warunków, towar nie zostanie przyjęty.
  2. Zwrot towaru powinien nastąpić w terminie do 7 dni od momentu odstąpienia od umowy. Zwrotowi wraz z towarem podlegają również produkty, które dołączone były do niego jako gratisy.
  3. Po otrzymaniu przesyłki gwarantujemy zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni roboczych od jej odbioru. Kwota przez nas zwracana pomniejszana będzie o koszt przesyłki.
  4. Koszty przesyłki przy korzystaniu z prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni pokrywa kupujący.
  5. W przypadku odmowy przyjęcia paczki lub wszelkich ruchów prowadzących do odesłania przez kuriera paczki z zamówionym towarem (trzykrotna nieobecność pod adresem dostawy), klient zostanie obciążony kosztami przesyłki, na które Sprzedający ma prawo wystawić rachunek bądź odjąć je od kwoty odesłanej w ramach odstąpienia od umowy. Jeżeli odmawiający przyjęcia zamówienia klient opłacił zadatek, zostanie on przejęty na rzecz kosztów transportu i przechowywania nieprzyjętego towaru.
  6. Proszę nie mylić prawa do odstąpienia od umowy z możliwością zakupu sprzętu do przetestowania. Sprzęt testowany, a więc używany nie podlega zwrotowi.
  7. Produkt uszkodzony lub wadliwy należy po uzgodnieniu tego ze sprzedawcą odesłać na adres firmy. Koszt odesłania produktu w ramach reklamacji sklep zwraca po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Koszt dostarczenia produktu w celu naprawy lub wymiany gwarancyjnej pokrywa kupujący. Przesyłkę należy nadać pocztą polską jako paczkę pocztową lub list polecony. Paczki nadane w inny sposób nie zostaną odebrane albo ich koszty zostaną zwrócone wyłącznie w wysokości aktualnej stawki obowiązującej na dzień wysyłki przesyłki. Przesyłki wysyłane do Sklepu należy zapakować w sposób gwarantujący bezpieczeństwo i ochronę przesyłanego sprzętu
  8. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
  9. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.
  10. Indywidualne ustawienia monitora użytkownika powodujące błędne wyświetlanie np. kolorów nie może stanowić podstawy do reklamowania zakupionego towaru.
  11. Reklamacji nie podlegają:
    • naturalne zużywanie produktu
    • uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem bądź zaniechaniem użytkownika lub działaniem siły zewnętrznej (np. przepięcia w sieci, wyładowania atmosferyczne, używanie niezgodnych z instrukcją środków czyszczących, wilgocią i korozją, itp.)
    • uszkodzenia elementów szklanych, sznury połączeniowe, sieciowe, słuchawkowe, akumulatory itp.
    • uszkodzenia powstałe na skutek przeróbek, napraw i zmian dokonanych przez użytkownika lub osoby trzecie,
    • uszkodzenia powstałe w okolicznościach za które nie odpowiada wytwórca i sprzedający a w szczególności powstałe na skutek niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi eksploatacji,
    • uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku eksploatacji niezgodnej z warunkami użytkowania.
  12. Towar przesłany do nas w ramach reklamacji musi być czysty zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami higieny. W odniesieniu do sprzętów nie spełniających tego warunku zastrzegamy prawo odmowy rozpatrzenia reklamacji
  13. W przypadku przesłania w ramach reklamacji w pełni sprawnego produktu zastrzegamy sobie prawo naliczenia opłaty serwisowej związanej z przeglądem sprzętu w wysokości pokrywającej koszt pracy serwisanta.
  14. Gwarancją nie objęte są produkty, przy których jest taka adnotacja na stronie produktu.
     

VII. Warunki bezpieczeństwa użytkowania

  1. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za skutki używania produktów niezgodnie z ich przeznaczeniem.
  2. Należy pamiętać, że przypisanie produktu do danej kategorii nie jest równoznaczne z możliwością jego bezpiecznego używania w pomieszczeniu sugerowanym przez nas. Np. Jeżeli znajdą Państwo produkt w kategorii „Oświetlenie do łazienki” przed montażem należy sprawdzić w instrukcji dołączonej do produktu czy spełnia on wszystkie niezbędne wymogi bezpieczeństwa pozwalające stosować go w tego typu pomieszczeniach (w tym wypadku chodzi o pomieszczenia o wysokiej wilgotności).
  3. Sklep nie odpowiada za wszelkie szkody wynikające z niewłaściwego zamontowania kupionych u nas produktów jak również za przepięcia w sieci elektrycznej.
  4. Zawsze przed przystąpieniem do montażu należy zapoznać się z instrukcją dołączoną do produktu.
  5. Montaż może wykonywać tylko osoba uprawniona posiadająca uprawnienia elektryczne (nie odpowiadamy za szkody wynikające z samodzielnego montażu oświetlenia).